دوستش دارم....


هر چی بخوای هس


گاهی سخت میشود 

دوستش داری و نمی داند 

دوستش داری و نمی خواهد 

دوستش داری و نمی آید 

دوستش داری و سهم تو از بودنش 

فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت 

دوستش داری و سهم تو از این همه 

فقط تنهایی است... 



نظرات شما عزیزان:

ka.ku
ساعت17:25---4 فروردين 1394
اهاااااا عا باریکلا ابجی
پاسخ:چاکر شوما :))))


ka.ku
ساعت19:48---19 اسفند 1393
ا کجا فهمیدی گرفتمت؟؟؟



خب تو اگه بیشتر دوسش داری چرا اسرار نمیکنی رو حرفت؟؟؟؟؟ چرا سریع با فشار اوردن من حرفتو عوضیدی؟؟هان ؟بگو ببینم؟؟؟
پاسخ:هوففففففففففففففففففففف خودایا منو بخور از دسته این ......مهم نیس اصرار کنم یا نه مهم اینه که تو دلم هنوز سر حرف خودم هستم و بیشتر دوسش دارم :)


ka.ku
ساعت17:48---2 اسفند 1393
یعنی تو به اندازه من دوسش نداری؟ :|
پاسخ:بابا گرفتی مارو؟من میگم من بیشتر دوسش دارم تو ک باور نمیکنی:)


ka.ku
ساعت18:35---19 بهمن 1393
نع نع من بیشترررررر
پاسخ:باشه شما بیشتر :|


ka.ku
ساعت12:21---10 بهمن 1393
من نیز هم دوستش دارم ...
پاسخ:من بیشتر از تو دوسش دارم :))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





/ پنج شنبه 9 بهمن 1393 / 11:33 / Κσ§ΑΓ /